Forældremøder

Mød de andre forældre – fra klassen og resten af Løgumkloster Friskole

Vi starter skoleåret med klasseforældremøder i løbet af september måned. Møderne handler om de ting, I har brug for at vide om det nye skoleår, og om at have barn i klassen. Vi fortæller om dagligdagen, om fagene, om klasseturene, om årsopgaven/projektopgaven og hvad der ellers er rart at få information om, som forældre i klassen. Nogle forældre er nye i klassen, og nogle er blevet “gamle” forældre. Det er er rart at høre og se hinanden.

Derudover har vi to fælles forældremøder for hele skolen. Det er her vi snakker om ting, der vedrører skolegang på Løgumkloster Friskole mere generelt. Vi lægger gerne op til debat om ting, vi synes, det kunne være rart at få jer til at vende, eller ting det kunne være rart at vende med jer. Nogle gange har vi et debatoplæg udefra.

Ved begge møder gælder det, at det er jeres chance for at få drøftet ting med mange forældre på én gang, og for at høre hvad andre – fx de “gamle” forældre – har af vinkler på tingene.

Markedsgade 35-37
6240 Løgumkloster