Hvad siger andre om skolen?

“Ja, det lyder jo godt, men…”

Alle har en mening om at gå i skole, fordi alle har prøvet det, og vores skole ligner på mange måder ikke det, I selv kommer fra, eller den måde man arbejder på, på andre skoler.
Derfor vil der også være nogen, der ikke enige i vores måde at lave skole på.

Kan vi ikke gennem samarbejde nå frem til en fælles enighed omkring jeres barns skolegang, er det bedste I kan gøre at finde et andet skoletilbud. Alt andet vil være at sætte børnene i en klemme. Det er selvfølgeligt rigtigt ærgerligt, når det sker, men det sker!

Heldigvis er de allerfleste ligeså glade for skolen, som vi er, og her på siden kan du læse nogle af de skriftlige tilkendegivelser, der kommer, når forældre, tidligere ansatte eller børn synes, de vil dele det med os.

Vi håber, det vil være med til at understøtte jeres eget tilvalg til en levende skole.

Tidligere forældre

“Kære Annette og alle på Friskolen i Løgumkloster
Christian og mig vil gerne komplimentere jer i forhold til den måde, I forbereder og fører de unge mennesker til eksamen på i 9. klasse. Vi føler, der bliver taget hånd om dem – både fagligt og følelsesmæssigt -, så de kommer ud på den anden side af 9. klasse som hele personer. Samtidig er der ro til fordybelse. Ligeledes har det været en god oplevelse for os at følge Emilie fra sidelinjen og se hendes faglige engagement i 9. klasse.
Det var bare det, vi ville sige. God weekend.
Med venlig hilsen Merete, juni 2010″
Tak Merete og familie – vi ønsker jer al mulig held og lykke i fremtiden.

Tidligere ansat

“At komme hjemme”
– digt af Kathrine Nielsen, skrevet til sommerferiefesten 2010.
Da Kathrine Nielsen gik fra at være lærer og forælder, til ‘alene’ at være forælder på skolen, lavede hun dette smukke digt, som hun læste op til sommerferiefesten i juni.
Tak Kathrine – vi ønsker dig al mulig held og lykke i fremtiden.

Har I lyst til at dele jeres egne gode historier, så må I endelig komme med dem, så andre også kan få glæde af dem.