Værdier og Formål

Hvordan lærer vi eleverne at løse konflikter? Hvorfor har vi fortælling på skemaet?

Hvad mener vi om lektier? Hvorfor har vi 3 årgange i hver klasse? Hvordan tænker og tilrettelægger vi undervisningen, og hvordan står vi “mål med” Folkeskolen?

Det – og meget mere – har vi beskrevet i “Principper for skole og undervisning“.
Her kan du læse om Løgumkloster Friskoles overordnede værdier og formål, samt metoder og principper bag vores undervisning.

Hvis du tænker, at det er mange sider at læse så fortvivl ikke, du kan få en kort opsummering af principperne i “Holdninger og værdier – kort form”

Alle beskrivelser og planer downloades som pdf.-filer.

For at hente og læse filerne skal du have programmet ‘adobe reader’. Hvis ikke du har det, kan du hente det her